El Sotabosc

El meu racó en català

Afegeix-me!

Busca alguna cosa!

divendres, 17 d’octubre de 2014

Ressenya d'un manga | Wolf Guy, Kazumasa Hirai


  Wolf Guy,
de Kazumasa Hirai


Akira Inugami és un nou estudiant de l'academia Hakutoku, però té un secret, un costat fosc: és un home llop.





Wolf Guy és un manga creat per Kazumasa Hirai i il·lustrat per Hisashi Sakaguchi. És un Seinen, és a dir, está destinat a un públic adult major d'edat. Conté escenes de violència i de sexe.

Quan la professora d'institut, Akiko Aoshika, intenta tornar a casa després de prendre's unes quantes copes per la nit, es troba amb Akira Inugami. De sobte, una banda d'homes comença a atacar a Inugami i a Aoshika. Aoshika és testimoni de com peguen i colpejen a Inugami, fins al punt de que sembla que hagi mort. Aoshika es desmaia, mentres que Inugami es transforma en llop i acaba amb la banda que els hi ha atacat. Al matí, Aoshika es desperta i es troba a tots els homes morts i a la policia investigant els fets. 
S'emporten a Aoshika cap a l'insitut per a que comenci a donar classes als seus alumnes, però es dóna una grata sorpresa quan veu que el nou alumne assignat a la seva classe és, ni més ni menys que Inugami, A partir d'aquest punt, al nou estudiant no li esperen res més que problemes i aldarulls amb la resta d'estudiants, sobretot amb la colla del fill d'un poderós gàngster.

Una sorprenent història repleta d'acció, violència i una mica d'amor que ha de ser llegida sí o sí!




Fitxa tècnica

Títol: Wolf Guy (ウルフガイ)
Creador: Kazumasa Hirai
Il·lustrat per:  Hisashi Sakaguchi
Demografia: Seinen
Editorial: Bunkasha
Anys de publicació: 1970-1971
Volums: 10





Opinió personal


Wolf Guy és un manga tan bo, que quasi toca el nivell de perfecció.

Per una part, els personatges m'han agradat tots i cadascun d'ells, a més que el desenvolupament psicològic d'ells m'ha semblat fascinant (en especial de Haguro i d'Aoshika). 
Les il·lustracions són simplement genials, des del meu punt de vista. Però el que més m'ha agradat d'aquest manga ha sigut aquella sensació d'emoció, de perill, intriga, alerta, constant que vaig sentir mentre el llegia. 

Per una altra banda, allò que m'ha agradat menys o que m'ha deixat a desitjar ha sigut la poca credibilitat d'alguns aspectes de la trama. Al meu semblar, el fet de que, per exemple, la banda de Haguro mai hagués sigut enxampada per la policia, tot i que el seu pare fos de la màfia japonesa, em va semblar una mica difícil de assimilar. 

Per tota la resta, m'ha encantat en especial la trama, els esdeveniments i els fets. Esecialment, el final per part d'Aoshika em va commoure molt.

Wolf Guy ha sigut un dels pocs manga que he llegit i també és el primer que ressenyo, així que espero haver-vos convençut per a que us el llegiu, ja que és molt bo. Això sí, gens recomanat a les persones sensibles, ja que conté bastants escenes dures de violència i sexe.


Comparteix això:    Facebook Twitter Google+

0 comments:

Publica un comentari a l'entrada

Si no et vols perdre res

>> <<