El Sotabosc

El meu racó en català

Afegeix-me!

Busca alguna cosa!

dimecres, 30 de desembre de 2015

Crònica | KDD dels lectors catalans (28 Desembre)



El dia 28, fa dos dies, els lectors catalans vam organitzar una quedada a Barcelona. 

Ens vam trobar al matí a l'Apple Store de la Plaça Catalunya i vam anar al Fnac. Allí hi vaig trobar molts llibres que em van agradar, com per exemple Vermell com la sang (de Salla Simukka) o fins i tot la versió en español d'alguns dels llibres d'Arnaldur Indriðason, un dels meus autors preferits però que normalment és molt difícil de trobar a les llibreries españoles. Al final, em vaig comprar Así habló Zaratustra, de Nietzsche, llibre que portava en la meva llista de pendents des de feia quasi un any!


Els lectors a la sortida del Fnac. Foto feta pel Pol.

Després, ens vam anar al ReRead, on em vaig comprar un parell de llibres més. Un d'aquests és Reconstrucción (d'Antonio Orejudo), una novel·la històrica que em va cridar l'atenció. La Kim, del blog Mi gran viaje literario, em va comentar que es tractava d'un llibre que a ella li va agradar molt; podeu llegir la seva ressenya aquí [x].


Per dinar, vam anar al Pans&Company, on em va sorprendre veure que hi feien entrepans de salmó (el salmó és un dels meus menjars preferits) així que va ser això el que em vaig agafar jo. 

Després de dinar, ens vam dirigir a La Casa del Libro, o millor dit el paradís dels llibres. Va ser allà , però, on em vaig empenedir de no haver-me agafat més diners abans de sortir de casa, perque me'n vaig adonar que només em quedava pel bitllet de bus i, amb prou feines, cinc eurets de sobres. I com us podreu imaginar, no vaig trobar cap llibre per cinc euros. 

Dins de La Casa del Libro. Foto feta per la Mixa.

El Pol, del blog Librolectores, em va donar un parell de marcapàgines, i la Mixa, del blog Paraula de Mixa, va donar-me'n també un, del Què Llegeixes?. Gràcies!


Us deixo una foto dels llibres (i els punts de llibre) amb què em vaig fer:



Total, que ens ho vam passar molt bé tots, i espero que ho poguem repetir d'aquí poc! 

I bé, també us podeu llegir la crònica que recentment ha penjat la Joana, del blog Joana's Books aquí: [x]


Ens llegim!

Comparteix això:    Facebook Twitter Google+

2 comentaris:

  1. ¡Quina enveja! Llàstima no ser de per allà... Una interessant crònica :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si algun dia vens per aquí!
      Gràcies, ens llegim! :)

      Elimina

Si no et vols perdre res

>> <<