El Sotabosc

El meu racó en català

Afegeix-me!

Busca alguna cosa!

diumenge, 27 de desembre de 2015

Música | El grup de metal "Eter"



Recentment, un amic meu, que sap que la música metal em torna boig, em va recomanar un grup anomenat "Eter". 



La música en català i jo mai hem sigut gaire amics. No ha sigut per res en especial, però el cas és que no havia trobat cap grup/cantant català que realment m'agradés la seva música, però ara, havent conegut a Eter, puc dir oficialment que he trobat el primer grup català que m'agrada. I m'agrada força!

M'he escoltat ja unes quantes cançons d'aquest grup i, fins al moment, no hi ha hagut res que no m'hagi agradat. Personalment, m'agraden molt les cançons Despertar, Ansietat i Eter

Bé, suposo que el voldreu escoltar, així que us deixo aquí la llista de reproducció del seu àlbum Un món dissonant:


També us deixo el seu vídeo de la cançó Despertar, que, en la meva opinió, és molt guai!




Si voleu escoltar més d'Eter, recordeu visitar la seva pàgina web y el seu canal de YouTube!


Comparteix això:    Facebook Twitter Google+

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Si no et vols perdre res

>> <<