El Sotabosc

El meu racó en català

Afegeix-me!

Busca alguna cosa!

dissabte, 2 de gener de 2016

Història | L'Abans de Gavà, recull gràfic 1966-1985



Primera entrada de l'any! 


L'Abans de Gavà, recull gràfic 1966-1985 és el segon volum de Gavà de la col·lecció L'Abans (el primer va ser el recull gràfic 1880-1965, de Mireia Valentí) fet per Amaia Bordas i Vanessa Rodríguez. 



L'altre dia estava per Gavà i, per causalitat, em vaig enterar de l'existència d'aquest llibre tan meravellós que va captar la meva atenció a l'instant. 

Sincerament, com he pogut viure sense conèixer-lo? Com???

Suposo que no cal que us digui perquè m'emociona tant aquest llibre, oi? Vull dir, sóc gavanenc i m'encanta la història, sobretot del meu poble. Per mi, aquest recull gràfic no té preu, és simplement magnífic. 

L'objectiu d'aquest llibre és passar per la història de Gavà gràficament, amb un recull d'un miler de fotografies aproximadament. Té 824 pàgines i és de tapa dura. Es ven en fascicles setmanals (n'hi ha 50 en total) per 2'95€ des del 2 d'octubre de 2015, però també estarà a la venda en format llibre a partir del 2 de setembre d'aquest any. 

Us deixo un vídeo de Gavà Televisió perque us informeu una mica (dura quasi tres minuts, no és llarg):




Jo m'he comprat ja el fascicle número 13, però tinc pensat comprar-me els anteriors al meu quiosc preferit un altre dia (llavors estava tancat i vaig haver d'anar a la quinta forca a buscar un quiosc obert, aleshores havia de fer cua i no volia tampoc fer desquiciar als que anaven al darrere meu, després d'esperar jo uns deu minuts) i, a més, també he de demanar la coberta i el fascicle de presentació, aviam si encara hi sóc a temps de tenir-lo.

Gent, no podeu imaginar-se com em motiva aixó. Tinc unes ganes de tenir-lo complet ja!

Aquí us n'he fet un parell de fotos per feu-se una idea:

   





També me'n vaig fer amb un folleto informatiu sobre el llibre:

   




Si voleu veure les primeres pàgines del llibre, gràcies a l'editorial Efadós, aquí us les deixo:



I bé, no em queda res més a dir-vos que, sigueu o no de Gavà, no dubteu en compar L'Abans de Gavà!

Si us interessa, el venen als quioscos i a les llibreries de Gavà (cada divendres en surt un nou fascicle), però si no sou de Gavà i us interessa, us podeu subscriure per rebre-ho per correu al telèfon 93 673 12 12.


Au, ens llegim!

Comparteix això:    Facebook Twitter Google+

0 comments:

Publica un comentari a l'entrada

Si no et vols perdre res

>> <<